Vraag & Antwoord

  • Wijzigen Kan ik nog gegevens wijzigen rondom mijn startnummer en/of uitslag?

    Dat kan. Wijzigen voor 20/8:

    1. In je bevestigingsmail bij inschrijven, staat een link om wijzigingen door te geven in je persoonlijke gegevens, bijv. je adres of geboortedatum.

    Deze bevestigingsmail wordt eenmalig verstrekt bij aanmelden en altijd verstuurd. Deze wordt niet nogmaals toegestuurd. Zonder code uit de bevestigingsmail kan een bewijs niet op een andere naam gezet worden. Dit kan dan alleen via de organisatie.

    2. Je kunt ook wijzigen door in te loggen via ‘mijn account’ op de homepage!

    Je bewijs verkocht?

    Kijk voor alle informatie op startnummerovername op de site. Onder het betreffende onderdeel!

    Is het wijzigen gelukt? De nieuwe deelnemer ziet dan zijn/haar naam op de deelnemerslijst staan (zie de site).

    De nieuwe deelnemer ontvangt geen aparte bevestiging meer. Hij/zij kan inloggen in het account. Hij/zij ontvangt dan het startbewijs thuis, half september.

    Wijzigingen na 20/8

    De inschrijving sluit na 20/8. Als je deze wijzigingen doorvoert na 20/8 zijn de nummers al bij de drukker. Omnamen kan, maar de oorspronkelijke deelnemer krijgt het bewijs thuis. Jij neemt dit bewijs immers over. Wel komt jouw naam in de deelnemerslijst en uitslag. Onderling regel je de uitwisseling van het startbewijs.

    Let op, je verkoopt je gehele deelname, incl. eventuele extra’s zoals bus etc.

  • Bevestigingsmail Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

    Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je altijd een bevestigingsmail. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 60 minuten hebt ontvangen.

    Krijg je geen mail na 60 minuten? Sta je wel op de deelnemerslijst en heb je betaald? Dan is je deelname definitief. Je kunt via ‘mijn account’ op de homepage altijd je inschrijving controleren.

    Heb je een foutief mailadres ingevuld? Dat kan gecorrigeerd worden. let op, de bevestigingsmails word eenmalig toegestuurd.

  • Gegevens wijzigen Als mijn mailadres meerdere keren gebruikt is.

    Schrijf je verschillende deelnemers in met één mailadres? Dat kan.

    Wil je gegevens wijzigen? Elke deelnemer krijgt een persoonlijke url bij inschrijving. Dus de url’s verschillen van elkaar. Hierdoor ontvangt één emailadres meerdere e-mails; immers heb je meerdere deelnemers op één mailadres ingeschreven.

    Dus: een wijziglink per deelnemer!

  • Onderdeel vol? Is er een wachtlijst?

    Is een onderdeel vol? Meld je vraag naar een startnummer op onze site, onder Startbewijs overnemen. Hier komt vraag en aanbod samen van startnummers.

    Ervaring leert dat er nummers vrijkomen, zeker hoe dichter de datum van het evenement nadert.

  • Verhinderd van deelname? Ik heb me ingeschreven, maar kan niet meer meedoen

    Je hebt een startbewijs voor de komende editie.

    Kun je niet meedoen? Bied dan je nummer aan op onze site onder startnummer overname.

    Je startbewijs editie kan niet doorgeschoven worden naar een andere editie.

  • Afmelden Ik doe niet meer mee

    Door omstandigheden kan het zijn dat je niet meer meedoet, bijvoorbeeld omdat je geblesseerd bent.

    Je inschrijving blijft staan. De organisatie haalt geen inschrijvingen uit het inschrijfsysteem. Je kunt je inschrijving wel aan iemand anders overdragen, zie de info op de site.

    De organisatie neemt geen bewijzen terug.

  • Busvervoer Kan ik nog een kaartje kopen of mijn buskaart annuleren?

    Ja, tot 20 augustus kun je nog een buskaart toevoegen aan je startbewijs.

    Log in, in je bestelling en voeg een buskaartje toe via de link ‘achteraf bestellen en/of wijzigen’. Heb je het buskaartje bij aanmelding bevestigd en betaald? Dan word jij vanaf Zoutelande met de bus naar de start in Burgh-Haamstede gebracht. Jouw aankoop kun je niet ongedaan maken.

  • Wijzigen Kan ik van onderdeel wisselen?

    Helaas niet, je kunt niet wisselen. Bied je nummer ter overname aan op onze site en koop een andere nummer óf neem het over van iemand.

    Let op; je deelname voor de Lightkustrun kan wel voor het wandelen Lightrun of het hardlopen Lightrun gebruikt worden.

  • Betalen Hoe kan ik betalen?

    Via de inschrijfmodule kun je betalen via Ideal, Paypal of creditcard.

  • Startnummer Wanneer ontvang ik mijn startnummer?

    Zoals onder de deelnemersinformatie te zien is, ontvang je half september je startnummer.

    10.000 bewijzen worden door Post.NL verwerkt. Vanzelfsprekend hebben zij hier ook enige dagen voor nodig. Heb je nog geen startbewijs en anderen wel?

    Stuur pas na 28 september a.s. een mail. Mails voor deze datum kunnen helaas niet in behandeling genomen worden.

  • Startnummer kwijt of niet ontvangen? Nummer kwijt? Verkeerd adres ingevoerd en daardoor geen startnummer ontvangen?

    Vervelend als je nummer kwijt geraakt is bij het oud papier, je een fout adres hebt ingevoerd of je adreswijziging niet voor 20/8 hebt doorgegeven.  Je nummer vergeten mee te nemen naar de start?

    Geen nood! We hebben waarschijnlijk een reserve nummer liggen. Na 28/9 is er meer duidelijkheid over een reservernummer. Neem dan pas contact met ons op. Indien er een reservenummer beschikbaar is, bedragen  de kosten hiervoor €15.- per startbewijs.